Path of Exile – Γιατί διαφέρει από τα υπόλοιπα παιχνίδια;

path-of-exile

Για όσους δεν το γνωρίζουν το Path of Exile πρόκειται για ένα νέο Action RPG που ακόμα αναπτύζεται από την Grinding Gear Gaming(GGG) μια εταιρία από την Νέα Ζηλανδία(Μπορείτε να διαβάσετε το Review μου). Το PoE, όπως είναι η συντομογραφία του, βρισκόταν εδώ και 1,5 περίπου χρόνο σε Closed Beta και μόλις πρόσφατα προχώρησε στην Open Beta φάση.

Από την πρώτη στιγμή που έμαθα για την ύπαρξη του από το καλοκαίρι του 2012, το PoE μου έκανε ένα κλικ παρ’ όλο που ποτέ δεν ήμουν πολύ fan των RPGs. Έτσι αποφάσισα να πάρω μέρος στην Closed Beta και να το δοκιμάσω. Τώρα, μετά από 3-4 μήνες που πέρασα αρκετές ώρες παίζοντας το, ήρθε η ώρα να σας πω γιατί πιστεύω ότι θα κάνει την διαφορά σε σχέση με τους υπόλοιπους μεγάλους τίτλους του είδους.

1) Είναι δωρεάν: Ποιος θα περίμενε ένα Action RPG, του μεγέθους αυτού να είναι δωρεάν. Και όμως, η GGG είναι μια από τις εταιρίες που στηρίζουν τα free to play(f2p) παιχνίδια για αυτό τον λόγο από την Open Beta και μετά το παιχνίδια θα είναι δωρεάν για όλους.

Ας το δούμε λίγο ποιο καλύτερα αυτό. Μιλάμε για ένα παιχνίδι που έχει ομοιότητες με το Diablo 3 και το Torchlight που μάλιστα είναι και δωρεάν. Γιατί να δώσεις λοιπόν 50€ για να αγοράσει το Diablo 3 όταν μπορείς να παίζεις κάποιο άλλο παρόμοιο χωρίς να ξοδέψεις τίποτα; Ακόμα και αν δεν σου αρέσει πολύ το ποιο λογικό είναι να το δοκιμάσεις.

2) Microtransactions που δεν επηρεάζουν το Gameplay: Είπαμε δωρεάν, αλλά χρειάζεται και κάποιος τρόπος για την εταιρία να βγάλει τα έξοδα της και φυσικά κέρδη γιατί αυτός είναι ο σκοπός της. Έτσι η GGG έχει δημιουργήσει μερικά microtransactions τα οποία σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζουν το τρόπο παιχνιδιού, όπως διακοσμητικά pets, Animations στους χαρακτήρες κ.α.

Ποιο απλά και για να το πω σαν gamer, το Path of Exile δεν είναι ένα “pay to win game” όπως άλλου είδους RPGs.

3)  Μεγάλο ποσοστό της χρηματοδότησης προέρχεται από Gamers. Η Grinding Gear Gaming  δεν πρόκειται για μια εταιρία με μεγάλα κεφάλαια ή χορηγούς, κάθε άλλο μάλιστα. Ξεκίνησε από μια μικρή ομάδα 18 ατόμων στην Νέα Ζηλανδία οι οποίοι χρησιμοποίησαν τις οικονομίες τους για να σχεδιάσουν το δικό τους παιχνίδι . Η ανάπτυξη του, που ξεκίνησε από το 2006, από εκεί και μετά βασίστηκε σε χορηγίες από gamers σε όλο τον κόσμο.

Επομένως το μότο που χρησιμοποιεί η Razer(For Gamers, By Gamers) ταιριάζει γάντι για το Path of Exile.

4) Οι Grinding Gear Gaming ακούει το Community του PoE. Για πολλά χρόνια χιλιάδες gamers παραπονιούνται ότι οι εταιρίες παιχνιδιών δεν ακούν το community τους για τις αλλαγές που πρέπει να κάνουν στα παιχνίδια τους. Για το οποίο θα μπορούσα να συμφωνήσω και εγώ. Όσο αναφορά όμως την GGG, η εταιρία δείχνει ένα άλλο πρόσωπο όσο αναφορά το community του PoE.

Δεν ξέρω αν γίνετε επειδή νοιώθουν υπόχρεοι  για την οικονομική βοήθεια που δέχτηκαν όλα αυτά τα χρόνια ή για κάποιο άλλο λόγο, αλλά η εταιρία δείχνει να λαμβάνει σοβαρά υπόψιν τα σχόλια και τις υποδείξεις από του gamers του παιχνιδιού κάτι που έχει συσφίξει τις σχέσεις μεταξύ τους. Διαβάζοντας μερικά σχόλια από το φόρουμ του PoE θα καταλάβετε τη ακριβώς εννοώ.

Ποια είναι η γνώμη σας;